Przejdź do strony głównej Centrum Pomocy

Centrum pomocy Publigo

Wpisz poniżej wyszukiwaną frazę

Najczęstsze pytania

Zaloguj się do swojego kursu online: Jak to zrobić na platformie korzystającej z Publigo?

Instrukcja logowania kursanta do platformy opartej na Publigo

Co to są dane FTP i gdzie je znaleźć?

Jak dodać politykę prywatności w checkboxie z regulaminem?

Zachowaj transparentność i podnieś zaufanie kupujących!

Jak utworzyć podstronę i dodać ją do menu głównego?

Jak sprzedawać produkty cyfrowe w Publigo?

Jak skonfigurować LiteSpeed Cache?

Jak skonfigurować DataLayer?

Co zrobić, jeśli przy próbie zakupu pojawia się błąd 404?

Raporty sprzedaży

Jak dodać informację o cookies?

Klient zakupił kurs, a transakcja ma status “W toku” (dla użytkowników Cloudflare)

Podczas próby zapłaty wyskakuje komunikat: unfinished_registration:given merchant has

W koszyku pojawiają się pozycje, które nie są tam umieszczane lub nie pojawiają sie wcale, co robić?

Co robić, gdy klient nie dostał danych do logowania?

Dowiedz się, jak to rozwiązać!

Jak przejść do kolejnej nieoznaczonej jako zakończona lekcji?

Statystyki dotyczące stopnia przerobienia materiałów przez kursantów

Gdzie mogę wstawić regulamin?

Wyłączenie wysyłania informacji o subskrypcji dla wybranych kursów

Jak wygenerować link zakupowy z kodem rabatowym?

Jak podejrzeć logi zdarzeń?

Jak dodać stronę "Kontakt"?

Informacje o tym, jak stworzyć stronę "Kontakt",dodać ją do menu i stopki

Maile z powiadomieniem o sprzedaży

Jak zaktualizować Publigo?

Strona pomoc / diagnostyczna

Jak zwiększyć dostarczalność maili?

4 kroki, aby zwiększyć dostarczalność Twoich maili!