• Centrum pomocy Publigo
  • Publigo
  • Blog
  • Kontakt
  • Zgłoś pomysł / zobacz roadmapę

Centrum pomocy Publigo

Wpisz poniżej wyszukiwaną frazę

Przejdź do strony głównej Bazy Wiedzy
Pytania przed zakupemJak zacząć?Certyfikaty, Quizy i Vouchery na prezentZamówienia, płatności i fakturyTworzenie i zarządzanie kursamiUstawienia wygląduZarządzanie kursantamiIntegracjePozostałe funkcjonalnościUżytkownicy i roleNajczęstsze pytaniaZagadnienia formalne
  1. Centrum pomocy Publigo
  2. Najczęstsze pytania

Najczęstsze pytania

Jak podpiąć stronę Kontakt pod platformę?

Jak sprzedawać produkty cyfrowe w Publigo?

Jak skonfigurować LiteSpeed Cache?

Co zrobić gdy strona z listą kursów w panelu administracyjnym ładuje się wolno?

Jak podejrzeć logi zdarzeń?

Jak skonfigurować DataLayer?

Błąd 404 przy próbie zakupu kursu

Raporty i eksporty sprzedaży / klientów w Publigo

Jak dodać informację o cookies?

Klient zakupił kurs, a transakcja ma status “W toku” (dla użytkowników Cloudflare)

Podczas próby zapłaty wyskakuje komunikat: unfinished_registration:given merchant has

W koszyku pojawiają się pozycje, które nie są tam umieszczane lub nie pojawiają sie wcale, co robić?

Klient nie dostaje danych do logowania

Gdzie mogę wstawić regulamin?

Wyłączenie wysyłania informacji o subskrypcji dla wybranych kursów

Generowanie linku zakupowego z automatycznie dodanym kodem rabatowym

Maile z powiadomieniem o sprzedaży

Jak przejść do kolejnej nieoznaczonej jako zakończona lekcji?

Statystyki dotyczące stopnia przerobienia materiałów przez kursantów

Jak zaktualizować Publigo?

Strona pomoc / diagnostyczna

Jak zwiększyć dostarczalność maili?

Sitemap
Powered by Helpwise