Przejdź do strony głównej Centrum Pomocy

Centrum pomocy Publigo

Wpisz poniżej wyszukiwaną frazę

Klient zakupił kurs, a transakcja ma status “W toku” (dla użytkowników Cloudflare)

ML
Monika Liga
Updated 2 years ago
Jeśli wydarzy się taka sytuacja, że klient zakupi kurs, pieniądze będą zaksięgowane na koncie i nie wyjdą z automatu dane do logowania, faktura, a transakcja będzie miała status “W toku” sprawdź poniższe rozwiązania.

Dla PayU:

Zastosuj poniższe zmiany w panelu Cloudflare:

  • Wyłącz weryfikację user-agent
Instrukcja: https://support.cloudflare.com/hc/en-us/articles/200170086-What-does-the-Browser-Integrity-Check-do-
  • Dodaj IP PayU do listy zaufanych adresów.
Instrukcja: https://support.cloudflare.com/hc/en-us/articles/360027989951#h_87dac948-9e12-47e0-a32c-2144aadd0a2a

Warto wiedzieć:
IP: 185.68.12.10; 185.68.12.11; 185.68.12.12; 185.68.12.26; 185.68.12.27; 185.68.12.28

Dla Tpay:

Zastosuj poniższe zmiany:

  • Dodaj IP serwerów powiadomień do listy dozwolonych adresów w Cloudflare.

Warto wiedzieć:
IP: 195.149.229.109, 148.251.96.163, 178.32.201.77, 46.248.167.59, 46.29.19.106, 176.119.38.175

  • Zweryfikuj, czy serwer widzi prawdziwy adres IP klienta, który odwiedza jego stronę. Jeżeli nie, oznacza to, że jest nieprawidłowo skonfigurowany i należy to ustawić.
Instrukcja konfiguracji: https://support.cloudflare.com/hc/en-us/articles/200170786

Dla PayPal:

  • Wyklucz stronę zamówienia z cache w Cloudflare.
Instrukcja: https://support.cloudflare.com/hc/en-us/articles/200172316-How-do-I-exclude-a-specific-URL-from-CloudFlare-s-caching-
Czy ten artykuł okazał się pomocny?
😞 😐 😃