- Użytkownik posiada już założone konto na platformie, w tym przypadku może zalogować się na swoje dane, które zostało mu założone przy pierwszym zakupie.
- Poczta jest blokowana, aby zwiększyć dostarczalność polecamy podpiąć Emaillabsa. Wystarczy założyć darmowe konto: https://emaillabs.pl/
Instrukcja podpięcia Emaillabs:
- W Emaillabs wchodzimy w Konta SMTP –> Ustawienia –> Link tracking i tam odznaczamy: link tracking, zapisujemy zmiany:
- Na WordPressie z Publigo należy zainstalować darmową wtyczkę: https://wordpress.org/plugins/post-smtp/ i wejść w konfigurację: Start the wizard. Ustawić kolejno:
- Import configuration from another plugin? –> zaznaczamy None
- Email Address: email przypisany do Emaillabs (ten na który zakładane było konto)
- Name: Dowolna nazwa nadawcy
- Outgoing Mail Server Hostname: smtp.emaillabs.net.pl
- How will the connection to the mail server be established? –> SMTP – net.pl:587
- Username – trzeba pobrać z ustawień Emaillabs: Konta SMTP –> Aktywne konta i tam wyświetlana nazwa, to jest Username
- Password –> hasło do Emaillabs
- Select a notify service to notify you when an email is failed to delivered. –> email
- Finish
Na koniec można wykonać test i wysłać maila testowego na jakiś swój email i sprawdzić, czy dotarł pomyślnie.
Ważne!
Zobacz, jak zwiększyć dostarczalność maili na platformie: https://poznaj.publigo.pl/articles/216901-jak-zwikszy-dostarczalno-maili