Przejdź do strony głównej Centrum Pomocy

Centrum pomocy Publigo

Wpisz poniżej wyszukiwaną frazę

Co robić, gdy klient nie dostał danych do logowania?

Dowiedz się, jak to rozwiązać!
ML
Monika Liga
Updated 4 months ago
Otrzymujesz informacje od Twoich klientów, że po dokonaniu zakupu nie otrzymali danych logowania?Jeżeli tak, mogą być tego dwie przyczyny:

1. Klient posiada już konto na platformie 
Z tego względu system nie wyśle mu danych logowania po raz drugi. W pierwszej kolejności warto więc zweryfikować, czy konto klienta już istnieje. Jak to zrobić?
  • Przejdź do zakładki Użytkownicy i wyszukaj adres mailowy klienta. 
  • Wyszukiwarka pokazała konto? Przejdź do edycji profilu, znajdź sekcję Zarządzanie kontem i kliknij przycisk Wyślij odnośnik resetowania. Tym sposobem klient otrzyma wiadomość mailową, która pozwoli mu zresetować hasło i zalogować się do platformy. Klient może również samodzielnie odzyskać dostęp do konta, klikając na stronie logowania odnośnik Nie pamiętasz hasła?


2. Wiadomości są blokowane
Może się zdarzyć, że wiadomości wychodzące z platformy są blokowane przez operatora poczty np. Gmail lub Yahoo. Konieczna jest więc autoryzacja domeny wychodzącej. W tym celu najlepiej skorzystać z narzędzia, które pozwoli na autoryzację i zwiększy dostarczalność wiadomości wychodzących.
W tym celu polecamy skorzystać z narzędzia EmailLabs. Darmowy pakiet pozwala na wysyłkę aż 9 000 e-maili w miesiącu, z dziennym limitem 300 wiadomości.

Ważne!
Ta instrukcja jest przede wszystkim dla klientów Publigo BOX. Jeśli jesteś klientem Publigo GO - odezwij się do nas, a zajmiemy się autoryzacją Twojej platformy. Nie musisz zakładać własnego konta EmailLabs.

Ważne!
Zakładając własne konto w EmailLabs, pamiętaj, by założyć je na ten sam adres mailowy, z którego będą wysyłane wiadomości mailowe z platformy. Jest to konieczne do poprawnej konfiguracji!

Jak podpiąć EmailLabs?

  • Zaloguj się do EmailLabs
  • Przejdź do zakładki ➔ Konta SMTP ➔ Ustawienia ➔ Link tracking i odznacz opcję Link tracking
  • Zapisz zmiany


  • Zaloguj się do swojej platformy i przejdź do kokpitu WordPress ➔ Wtyczki
  • Wyszukaj darmową wtyczkę Post SMTP i kliknij Zainstaluj, a po zainstalowaniu kliknij Włącz


  • Z menu po prawej stronie wybierz Post SMTP i w panelu wtyczki kliknij Uruchom kreatora.
  • W sekcji Choose your SMTP Mailer wybierz Other SMTP i kliknij Continue


  • W sekcji From Address wprowadź:
    • From Email: adres mailowy, z którego mają być wysyłane wiadomości. Pamiętaj, że powinien to być ten sam adres mailowy przypisany do Twojego konta EmailLabs!
    • From Name: podaj tu swoje imię i nazwisko, nazwę platformy lub inny tekst, który chcesz, żeby wyświetlał się jako nadawca wiadomości.


  • W sekcji Other SMTP wprowadź:
    • Host Name: smtp.emaillabs.net.pl
    • Port: 587
    • Username: skopiujesz nazwę konta użytkownika bezpośrednio z EmailLabs. Znajdziesz tę nazwę w panelu głównym Dashboard. Pamiętaj, nazwa konta to nie jest login do Twojego konta EmailLabs! Przykładowa nazwa konta: 1.jankowalski.smtp
    • Password: hasło, którym logujesz się do konta EmailLabs.
  • Po podaniu danych kliknij Save and Continue


  • Na koniec wykonaj test poprawności integracji. Podaj adres maila testowego (może być np. Twój prywatny) i kliknij Send Test Mail. Jeśli integracja została wykonana prawidłowo, pojawi się komunikat Twoja wiadomość została dostarczona na serwer SMTP! Gratulacje :)

  • Jeśli pojawi się czerwony komunikat błędu, cofnij się do poprzedniego etapu i zweryfikuj poprawność danych. Jeśli sytuacja się powtórzy, napisz do nas.


Przeczytaj jeszcze:



#mail #wiadomosci #transakcyjne #emaillabs #integracja #logowanie
Czy ten artykuł okazał się pomocny?
😞 😐 😃