Przejdź do strony głównej Bazy Wiedzy

Centrum pomocy Publigo

Wpisz poniżej wyszukiwaną frazę

Klient nie dostaje danych do logowania

ML
Monika Liga
Updated 4 months ago
Jeśli klient nie dostał danych do zalogowania możliwe są następujące przyczyny:

  • Użytkownik posiada już założone konto na platformie, w tym przypadku może zalogować się na swoje dane, które zostało mu założone przy pierwszym zakupie.
  • Poczta jest blokowana, aby zwiększyć dostarczalność polecamy podpiąć Emaillabsa. Wystarczy założyć darmowe konto: https://emaillabs.pl/

Instrukcja podpięcia Emaillabs:

  • W Emaillabs wchodzimy w Konta SMTP –> Ustawienia –> Link tracking i tam odznaczamy: link tracking, zapisujemy zmiany:
  • Na WordPressie z Publigo należy zainstalować darmową wtyczkę: https://wordpress.org/plugins/post-smtp/ i wejść w konfigurację: Start the wizard. Ustawić kolejno:
  • Import configuration from another plugin? –> zaznaczamy None
  • Email Address: email przypisany do Emaillabs (ten na który zakładane było konto)
  • Name: Dowolna nazwa nadawcy
  • Outgoing Mail Server Hostname: smtp.emaillabs.net.pl
  • How will the connection to the mail server be established? –> SMTP – net.pl:587
  • Username – trzeba pobrać z ustawień Emaillabs: Konta SMTP –> Aktywne konta i tam wyświetlana nazwa, to jest Username
  • Password –> hasło do Emaillabs
  • Select a notify service to notify you when an email is failed to delivered. –> email
  • Finish

Na koniec można wykonać test i wysłać maila testowego na jakiś swój email i sprawdzić, czy dotarł pomyślnie.

Ważne!
Zobacz, jak zwiększyć dostarczalność maili na platformie: https://poznaj.publigo.pl/articles/216901-jak-zwikszy-dostarczalno-maili
Czy ten artykuł okazał się pomocny?
😞 😐 😃