Jak ustawić promocję cenową w kursie?
- Przejdź do edycji kursu, a następnie w zakładce Podstawowe znajdź sekcję Warianty
- Na tym etapie masz dwie możliwości. Możesz:
ustawić promocję dla już istniejącego wariantu produktu ➔ kliknij ikonę edycji
dodać nowy wariant i ustawić zarówno cenę standardową, jak i cenę promocyjną ➔ kliknij przycisk Dodaj wariant
Po co tworzyć warianty kursu? O tym przeczytasz w naszym artykule na blogu
- W edytorze wariantu znajdź sekcję Typ promocji
- Kliknij na listę rozwijaną. Masz do wyboru dwa typy promocji: bez ram czasowych i ograniczona czasowo
- Ustawiając promocję bez ram czasowych wystarczy, że podasz promocyjną cenę.
- W promocji ograniczonej czasowo musisz podać promocyjną cenę oraz datę rozpoczęcia i zakończenia promocji.
Jak ustawić promocję cenową dla produktu cyfrowego lub usługi?
- Przejdź do edytora wybranego produktu
- Znajdź sekcję Cena a następnie, przy polu Promocja, kliknij przycisk Konfiguruj
- Uzupełnij parametry promocji - cenę oraz datę rozpoczęcia i zakończenia promocji, jeśli chcesz, aby była ograniczona czasowo.
- Zapisz zmiany!
Ważne!
Momenty aktywowania i dezaktywowania promocji mogą być w praktyce opóźnione maksymalnie o 5 minut w stosunku do ustawionej godziny.
Ważne!
Dzień promocji zaczyna się o godzinie 0:00, a kończy o godzinie 23:00. Jeśli ustawiasz koniec promocji na godzinę 0:00, będzie to już następny dzień!
Przeczytaj jeszcze:
#promocja #cenowa #sale