Przejdź do strony głównej Centrum Pomocy

Centrum pomocy Publigo

Wpisz poniżej wyszukiwaną frazę

Jak włączyć przelewy tradycyjne?

Magda Świder
Updated 1 month ago
Chcesz rozpocząć sprzedaż jak najszybciej, a nie masz jeszcze umowy z operatorem? Uruchom płatność przelewem tradycyjnym i zacznij sprzedawać już dziś!

Pamiętaj!
W przypadku przelewu tradycyjnego, musisz samodzielnie zmienić status zamówienia na "Zakończone". 

Jak uruchomić płatność przelewem tradycyjnym?

  • Przejdź do zakładki Ustawienia --> Główne --> Sposoby płatności.
  • Znajdź sekcję Przelew tradycyjny, a następnie kliknij Konfiguruj
  • Uzupełnij poniższe dane.
  • Zapisz i wróć do poprzedniego ekranu, aby aktywować Przelew tradycyjny na zielono. 
Dane, które musisz uzupełnić to:

  • Firma / Imię i nazwisko – dane osoby lub firmy, na które ma zostać nadany przelew.
  • Adres - adres Twojej firmy
  • Nr konta - numer konta do przelewu
  • Nazwa metody płatności - jeśli chcesz, możesz wpisać tu inną nazwę niż domyślna "przelew tradycyjny".

Pamiętaj!
W przelewie tradycyjnym musisz podać numer konta, na jaki ma zostać wykonana płatność i ręcznie zweryfikować, czy płatność dotarła. Obsługiwane są następujące formaty: *MP4, MOV, WMV, AVI.
Maksymalna wielkość dodawanych plików to 3 GB.

Co dalej, kiedy płatność dotrze?

Po wykonaniu przelewu, odczekaniu standardowego okresu (do 2 dni roboczych) i weryfikacji, że pieniądze wpłynęły na konto, przejdź do zakładki Sprzedaż Zamówienia i zmień status zamówienia na Zakończone. Dzięki temu kursant otrzyma dane dostępowe i fakturę.


Przeczytaj jeszcze:



#platnosci #bramki #przelew #bankowy #płatności #konfiguracja
Czy ten artykuł okazał się pomocny?
😞 😐 😃