Przejdź do strony głównej Bazy Wiedzy

Centrum pomocy Publigo

Wpisz poniżej wyszukiwaną frazę

Jak podpiąć i przetestować Pixela Facebooka?

ML
Monika Liga
Updated 3 months ago
Integracja Publigo z pixelem Facebooka jest bardzo prosta i opiera się na wpisaniu identyfikatora pixela w odpowiednie pole ustawień platformy.

Po zapisaniu pixela w ustawieniach, platforma automatycznie aktywuje jego obsługę. Raportowane są 4 standardowe zdarzenia:
 page view – rejestrowane przy wyświetleniu dowolnej strony,
add to cart – rejestrowane przy dodaniu produktu do koszyka,
purchase – rejestrowane w momencie złożenia zamówienia,
 initiate checkout – rejestrowane w momencie przejścia do koszyka (czasem to zdarzenie wystąpi jednocześnie z add to cart).

Aby ustawić Pixela należy przejść do zakładki Analityka i Skrypty:
https://poznaj.publigo.pl/articles/219728-analityka-i-skrypty

I w polu Identyfikator pixela Facebooka wpisać swój Pixel, w polu Token dostępu wpisać swój token.


Aby przetestować zdarzenia w aplikacji lub przeglądarce przy użyciu narzędzia do testowania zdarzeń, które udostępnia serwis Facebook:

  • Przejdź do Menedżera zdarzeń.
  • Na karcie Źródła danych wybierz piksel lub aplikację.
  • Kliknij Testowanie zdarzeń. Aktywność jest rejestrowana tylko, gdy strona internetowa Testowanie zdarzeń jest otwarta.
  • W przypadku testowania zdarzeń w aplikacji otwórz aplikację na telefonie. W przypadku zdarzeń w sieci odszukaj opcję Testuj zdarzenie w przeglądarce, wpisz adres URL i kliknij Otwórz stronę. Otworzy się witryna w nowym oknie lub osobnej karcie.
  • Wejdź w interakcję z aplikacją lub witryną, aby przeprowadzić test uprzednio ustawionych zdarzeń. Interakcje pojawią się na karcie Testowanie zdarzeń w ciągu 30 sekund.
Źródło: https://www.facebook.com/business/help/2040882565969969?id=1205376682832142
Czy ten artykuł okazał się pomocny?
😞 😐 😃