By uzyskać dane niezbędne do wypełnienia pól: ID klienta oraz Hasło klienta, należy:
1. Zalogować się w nowej karcie przeglądarki do portalu wFirma.
2. Wybrać odpowiednio:
a) w menu po lewej stronie pozycję: "Ustawienia",
b) w sekcji: "Bezpieczeństwo" klikamy "Aplikacje",
c) w popupie wybieramy zakładkę "Aplikacje OAuth 2.0.",
d) w sekcji: "Aplikacje użytkownika" klikamy "Dodaj",
e) w popupie należy wypełnić wszystkie pola zgodnie z poniższymi zaleceniami:
- "nazwa" - wpisz dowolną, intuicyjną dla Ciebie nazwę, np. nazwa Twojej platformy,
- "zakres" - wybierz 5 pozycji (contractors-read, companies-read, contractors-write, invoices-read oraz invoices-write),
- "adres zwrotny" - pobierz z platformy (Ustawienia -> Integracje -> wFirma),
- "adres IP" - pobierz z platformy (Ustawienia -> Integracje -> wFirma),
- a następnie kliknij "Zapisz".
W tym miejscu proces ten będziemy musieli przerwać do czasu, aż zespół wFirma zatwierdzi wygenerowaną przez nas aplikację. Wówczas utworzona aplikacja na liście "Aplikacje użytkownika" uzyska status "zweryfikowany", symbolizowany zieloną ilonką.
Po uzyskaniu ww. akceptacji, możemy skopiować ID klienta oraz Hasło klienta z serwisu wFirma do Twojej platformy Publigo. W tym celu:
1. Powtórz kroki a), b) oraz c) opisane powyżej w pkt 2,
2. W sekcji "Aplikacje użytkownika" kliknij w nazwę stworzonej przez siebie aplikacji i skopiuj do Publigo ID klienta oraz Hasło klienta.
Kolejny krok to wygenerowanie Kodu autoryzacji. By tego dokonać, kliknij w Publigo przycisk "Generuj".
System przekieruje Cię na chwilę do serwisu wFirma. Jeśli wszystko pójdzie prawidłowo to powinno nastąpić przekierowanie powrotne do Twojej platformy. Jeśli tak się nie stało, sprawdź ponownie dane wygenerowanej w wFirma aplikacji.
Na koniec zapisz ustawienia integracji z wFirma, używając do tego przycisku "Zapisz", umiejscowionego w dolnej części popupu.
Konfiguracja integracji z wFirma
AM
Ania Muszyńska
Updated 1 month ago
Czy ten artykuł okazał się pomocny?
😞
😐
😃