To rozwiązanie znacząco ulepsza doświadczenie Twoich klientów, jak również oszczędza Twój czas i zaangażowanie!
Jakie warunki musisz spełnić, by uruchomić tę opcję?
Posiadasz:- poprawnie skonfigurowaną integrację z PayU
- włączoną opcję płatności subskrypcyjnych
- włączoną opcję możliwości zmiany karty klienta w PayU
Jeśli spełniasz wszystkie powyższe warunki, możesz przejść do uruchomienia tej funkcji w platformie.
Jak włączyć opcję zmiany karty?
- Przejdź do Ustawienia ➔ Sposoby płatności
- Kliknij przycisk Konfiguruj przy operatorze PayU
- Zaznacz opcję Włącz możliwość zmiany karty i zapisz zmiany!
Jak wygląda proces zmiany danych karty z perspektywy kursanta?
Kursant może zmienić dane karty płatniczej z poziomu panelu klienta. Należy więc:- przejść do strony Moje konto ➔ Moje kursy
- w tabeli produktów wybrać produkt subskrypcyjny i kliknąć link Zmień kartę
- podać dane nowej karty i autoryzować zmianę. Gotowe!
Ważne!
Jeśli kursant korzysta z kilku produktów subskrypcyjnych, wystarczy, że zmieni kartę w jednym z nich, a zmiana nastąpi automatycznie dla wszystkich produktów.
Przeczytaj jeszcze:
- Płatności cykliczne / abonamentowe PayU i Tpay
- Obsługa płatności kartami
- Konfiguracja bramek płatności
#platnosci #karta #payu #subskrypcje #subskrypcyjne #raty #zmiana