Przejdź do strony głównej Centrum Pomocy

Centrum pomocy Publigo

Wpisz poniżej wyszukiwaną frazę

Jak uruchomić zmianę karty w PayU?

Dzięki tej opcji Twoi klienci będą mogli zmienić samodzielnie kartę płatniczą
Magda Świder
Updated 4 months ago
Sprzedajesz produkty korzystając z płatności subskrypcyjnych? Aktualizacja 7.0 wprowadza możliwość samodzielnej zmiany karty płatniczej przez kursantów.

To rozwiązanie znacząco ulepsza doświadczenie Twoich klientów, jak również oszczędza Twój czas i zaangażowanie!

Jakie warunki musisz spełnić, by uruchomić tę opcję?

Posiadasz:
  • poprawnie skonfigurowaną integrację z PayU
  • włączoną opcję płatności subskrypcyjnych
  • włączoną opcję możliwości zmiany karty klienta w PayU
Jeśli nie masz pewności, czy PayU umożliwia Ci włączenie opcji zmiany karty, koniecznie skontaktuj się z operatorem przed uruchomieniem tej opcji z poziomu platformy!

Jeśli spełniasz wszystkie powyższe warunki, możesz przejść do uruchomienia tej funkcji w platformie.

Jak włączyć opcję zmiany karty?

  • Przejdź do Ustawienia ➔ Sposoby płatności
  • Kliknij przycisk Konfiguruj przy operatorze PayU
  • Zaznacz opcję Włącz możliwość zmiany karty i zapisz zmiany!
Dopiero wtedy Twoi klienci będą mieć możliwość samodzielnej zmiany karty.

Pamiętaj, by włączyć możliwość zmiany karty w ustawieniach operatora PayU!


Jak wygląda proces zmiany danych karty z perspektywy kursanta?

Kursant może zmienić dane karty płatniczej z poziomu panelu klienta. Należy więc:
  • przejść do strony Moje konto ➔ Moje kursy
  • w tabeli produktów wybrać produkt subskrypcyjny i kliknąć link Zmień kartę
  • podać dane nowej karty i autoryzować zmianę. Gotowe!

Ważne!
Jeśli kursant korzysta z kilku produktów subskrypcyjnych, wystarczy, że zmieni kartę w jednym z nich, a zmiana nastąpi automatycznie dla wszystkich produktów.

Przeczytaj jeszcze:


#platnosci #karta #payu #subskrypcje #subskrypcyjne #raty #zmiana
Czy ten artykuł okazał się pomocny?
😞 😐 😃