Przejdź do strony głównej Centrum Pomocy

Centrum pomocy Publigo

Wpisz poniżej wyszukiwaną frazę

Co warto wiedzieć o wersji TRIAL platformy?

Informacje na temat wersji testowej platformy od A do Z
MJ
Michal Jaworski
Updated 9 months ago
Spis treści:

  1. Jak uruchomić wersję testową platformy?
  2. Jakie są parametry testowej platformy?
  3. Od czego zacząć pracę z platformą testową?
  4. Jak podpiąć własną domenę?
  5. Jak przejść na wersję płatną platformy?
  6. Co warto jak najszybciej ustawić na platformie?
  7. Co jeśli potrzebuję pomocy związanej z obsługa platformy?

1. Jak uruchomić wersję testową platformy?

Aby przetestować platformę Publigo potrzebny jest Twój adres e-mail. Nie musisz podawać numeru karty, ani opłacać okresu próbnego z ewentualną opcją zwrotu pieniędzy. Za darmo oznacza na prawdę ZA DARMO. Wersję testową zamówisz, wypełniając formularz dostępny tutaj.

Kiedy to zrobisz, koniecznie sprawdź swoją skrzynkę, by potwierdzić adres mailowy. Gdy wykonasz ten krok, wersja testowa Publigo zostanie automatycznie dla Ciebie założona, a dane dostępowe wysłane na podany adres mailowy. Aby przetestować platformę nie musisz posiadać własnego serwera ani domeny.

2. Jakie są parametry testowej platformy?

W ramach okresu testowego otrzymujesz dostęp do platformy w wersji GO, czyli z dostępem do hostingu wideo, podłączonym serwisem EmailLabs i naszą infrastrukturą. W przeciwieństwie do wersji BOX, nie ma tu dostępu do pełnej administracji i np. możliwości instalacji dodatkowych modułów, dzięki czemu masz pewność co do stabilności jej działania.

Pamiętaj jednak, że finalnie możesz wybrać wersję GO, którą testujesz lub BOX (z pełną administracją), którą uruchomisz na własnej infrastrukturze.

Do testów udostępniliśmy Ci pakiet PRO, czyli najbardziej zaawansowany, który umożliwia m.in:

  • obsługę dostępu abonamentowego
  • startu kursu z ustaloną datą
  • dodawanie wariantów cenowych
  • sprzedaż kursów na prezent
  • moduł zwiększania sprzedaży (bump, up-sell, odzyskiwanie nieopłaconych zamówień)
  • integrację z istniejącym sklepem (WooCommerce, Shoper) i wiele innych.
Żeby w pełni przetestować wszystkie funkcje najlepiej posiadać już konto w systemie płatności i systemie fakturującym.

Jeśli nie masz jeszcze tych kont, to zachęcamy do skorzystania z rekomendowanych przez nas najpopularniejszych systemów:

  • Tpay (oferta specjalna obniżonej do 1,2% prowizji z naszego linku, brak limitu wypłat i opłat stałych) - jako system płatności (poradzi sobie z przelewami, BLIKiem, PayPalem, kartami kredytowymi a nawet płatnościami cyklicznymi).
  • Fakturownia - niedrogi, stabilny system, rekomendowany przez nas od lat.
  • MailerLite - również relatywnie niedrogi, europejski system do wysyłania newsletterów.
Co ważne, w czasie tych 15 dni do Twojej dyspozycji pozostaje nasz support, który zawsze jest gotowy by pomóc i doradzić.

3. Od czego zacząć pracę z platformą testową?

Specjalnie dla Ciebie wstępnie skonfigurowaliśmy platformę, aby umożliwić Ci zaznajomienie się z jej fundamentalnymi funkcjami. Dzięki temu zobaczysz, jak wygląda przykładowy kurs, dowiesz się, w jaki sposób dodać kolejny i sprawdzisz, jak wygląda proces zakupu (podpięliśmy płatności Tpay w trybie testowym – możesz zatem bez problemu zasymulować płatność nie wydając realnie ani złotówki).

Wystarczy więc, że zalogujesz się do przygotowanej dla Ciebie platformy i możesz testować wszelkie dostępne funkcjonalności.

4. Jak podpiąć własną domenę?

Wystarczy, że dasz nam znać, ze chcesz podpiąć własną domenę a podeślemy Ci instrukcję działania krok po kroku i wesprzemy w całym procesie.

5. Jak przejść na wersję płatną platformy?

W czasie trwania okresu testowego możesz przedłużyć dostęp do platformy w wersji GO, podpiąć własną domenę i nadal działać niczego nie tracąc. Możesz też wybrać wersję BOX, którą uruchomisz na własnej infrastrukturze (serwer, hosting wideo, serwer SMTP itp.).

Możesz więc już teraz konfigurować ją pod własne wymagania, a nawet dodać swój kurs i jego zawartość – wszystko to (poza wideo w przypadku migracji na BOX) może zostać przeniesione na Twoją domenę niezależnie jaki wariant docelowo wybierzesz. Jeśli chcesz, abyśmy przenieśli zawartość dodaną w demo - napisz do nas!

6. Co warto jak najszybciej ustawić na platformie?

Konfigurację platformy pod własne potrzeby rozpocznij od tych ustawień:

  • adres e-mail nadawcy wiadomości - tu należy ustawić istniejący adres, do którego posiadasz dostęp. UWAGA: po zmianie tego adresu koniecznie napisz do nas. Twój e-mail musi przejść proces weryfikacji. Inaczej maile wysyłane z platformy mogą być blokowane przez naszego dostawcę usługi SMTP,
  • integracja z własnym kontem płatności,
  • integracja z własnym systemem mailingowym i fakturującym,
  • logo i branding (nazwa, kolorystyka etc.).

7. Co jeśli potrzebuję pomocy związanej z obsługa platformy?

Przez cały czas trwania okresu próbnego do Twojej dyspozycji pozostaje nasz support, który zawsze jest gotowy by pomóc i doradzić.


Przeczytaj również:


#trial #testowanie #test #okrestestowy #parametry #demo #poradnik #start #rozpoczęcie
Czy ten artykuł okazał się pomocny?
😞 😐 😃