Ważne!
Dostępność danej funkcjonalności może zależeć od posiadanego pakietu. Szczegółowe porównanie pakietów znajduje się na tej stronie.
Sprzedaż kursów - pozwala sprzedawać kursy online o dowolnej zawartości. Kurs może składać się z lekcji tekstowej, wideo, audio itp. Może zawierać pliki do pobrania oraz testy wiedzy (w odpowiednim pakiecie).
Sprzedaż produktów cyfrowych - pozwala sprzedawać produkty typu ebook czy audiobook, czyli pliki typu PDF, MP3 etc.
Sprzedaż usług - pozwala sprzedawać dowolne usługi jak np. konsultacje.
Integracja z systemem płatności - dzięki niej Publigo staje się automatem do przyjmowania płatności od klientów i bezobsługowego przyznawania dostępu do kursu, zakupionego produktu cyfrowego lub odnotowania płatności za usługę. Systemy płatności obsługiwane przez Publigo to: Tpay, PayU, Dotpay, Przelewy24, PayPal, Stripe i Coinbase. Dodatkowo można skorzystać z funkcjonalności przelewu tradycyjnego, dla którego należy ręcznie kontrolować wpłaty i zmieniać status zamówienia.
Integracja z systemem fakturującym - dzięki niej Publigo, po pozytywnym zaksięgowaniu wpłaty z systemu płatności, przekaże dane podane przez klienta przy składaniu zamówienia do wybranego systemu fakturującego. Systemy fakturujące obsługiwane przez Publigo to: Fakturownia, iFirma, wFirma, inFakt oraz Taxe.
Integracja z systemem mailingowym - to wisienka na torcie automatyzacji procesu sprzedaży. Dzięki niej kupujący dany produkt może trafić na wybraną przez Ciebie listę w wybranym systemie mailingowym. Może również zapisać się na newsletter podczas składania zamówienia. Systemy mailingowe obsługiwane przez Publigo to: MailerLite, ActiveCampaign, GetResponse, FreshMail, ConvertKit, MailChimp.
Konfigurowalny, responsywny szablon - nowoczesny i intuicyjny szablon, dostosowany do sprzedaży produktów oraz dostarczania treści cyfrowych. Szerokie możliwości konfiguracyjne pozwalają dostosować jego kolorystykę i układ. Bardziej zaawansowani użytkownicy mogą również korzystać ze styli CSS, które umożliwiają wdrażanie większych zmian.
Kody zniżkowe - podstawowe narzędzi sprzedaży promocyjnej. Kody zniżkowe mogą być zarówno kwotowe jak i procentowe.
Dodatkowo możliwe jest automatyczne generowanie kodu zniżkowego po dokonaniu zakupu wskazanego produktu.
Import kursantów - czyli możliwość masowego zapisania kursantów na wybrane kursy za pomocą pliku w formacie CSV. Przydatny, gdy chcesz migrować z innego narzędzia lub Twoje dotychczasowe działania opierały się na tymczasowych rozwiązaniach (np. przy testowaniu czy Twój pomysł w ogóle ma sens).
Wyszukiwarka - funkcjonalność ta pozwala łatwe przeszukanie zawartości platformy. Dzięki niej potencjalny klient może szybko odnaleźć interesujący go kurs do zakupu, a kursant lekcje, która w danym momencie go interesuje.
Sprzedaż produktów fizycznych - pozwala sprzedawać produkty typu książka, kubek etc. Umożliwia zdefiniowanie sposobu i kosztu wysyłki.
Generator kodów zniżkowych - umożliwia masowe generowanie kodów zniżkowych w zdefiniowanym formacie (np. 100 unikalnych kodów ze zniżką 10%).
Pakiety - jest to funkcjonalność, która pozwala tworzyć pakiety z wybranych produktów. Np. kurs z konsultacją w pakietowej cenie lub zestaw 5 kursów w ofercie specjalnej.
Klonowanie kursów - pozwala na szybkie utworzenie dokładnej kopii danego kursu, np. aby przeprowadzić eksperyment z inną ceną lub wydzielić edycję kursu.
Śledzenie postępów kursantów - jest to funkcjonalność, która pozwala kursantom odznaczać, który materiał został przez nich przerobiony, dzięki czemu łatwiej jest im nawigować po lekcjach. Również administrator ma wgląd w postępy, dzięki czemu może pomóc studentom, którzy nie radzą sobie z przerabianiem kursu.
Udostępnianie treści z opóźnieniem - zapis na kurs nie musi oznaczać dostępność wszystkich lekcji od razu. Mogą być one automatycznie dostarczane kursantowi, w z góry ustalonych, odstępach czasu. Dzięki temu kursant nie będzie przytłoczony nadmiarem materiału, jego nauka będzie rozłożona w czasie a czas trwania kursu może być kontrolowany przez administratora.
Planowanie promocji cenowych - pozwala na ustalenie kiedy ma się rozpocząć i zakończyć promocja cenowa na dany produkt. Dzięki temu możliwe jest np. zautomatyzowanie promocji w okienku sprzedażowym.
API - dostęp do API pozwala pobierać listę produktów i tworzyć zamównienia z zewnętrznych systemów.
Limit logowań - dzięki tej funkcjonalności, możliwe jest ograniczenie liczby jednocześnie zalogowanych urządzeń na dane konto użytkownika. Logowanie ponad limit powoduje wylogowanie się poprzednich urządzeń, co w praktyce bardzo zniechęca do dzielenia się kontem z innymi użytkownikami.
Powiadomienia dla kursantów - jest to funkcjonalność pozwalająca tworzyć powiadomienia wyświetlane kursantom w ich panelu na specjalnej belce informacyjnej. Dzięki temu możliwe jest łatwe przekazanie informacji organizacyjnych, promocyjnych itp.
Prywatne notatki - dzięki tej funkcjonalności każdy kursant może tworzyć indywidualne, prywatne notatki przy każdej przerabianej przez niego lekcji. Daje to możliwość wynotowania najważniejszych kwestii, by łatwiej było do nich wrócić w przyszłości.
Sortowanie produktów w dowolnej kolejności - pozwala precyzyjnie ustawić w jakiej kolejności w katalogu prezentowane są produkty. Dzięki temu możliwe, jest łatwe ustawienie promowanych produktów na górze listy.
Pokazywanie liczby dostępnych sztuk produktu - dzięki tej funkcjonalności możliwe jest wyświetlenie w katalogu informacji o tym ile sztuk danego produktu można jeszcze zakupić. Pozwala to na pokazanie klientom, że produkt może być niedługo niedostępny, co może zachęcić ich do szybszego zakupu.
Pobieranie danych do faktury z GUS - funkcjonalność ta pozwala pobierać dane do faktury z serwisu GUS. Dzięki temu kupujący może jeszcze szybciej złożyć zamówienie!
Możliwość linkowania do zewnętrznych produktów - dzięki tej funkcjonalności możliwe jest przekierowanie klienta do innego systemu zakupowego, gdy kliknie w przycisk Dodaj do koszyka. Można wiec tym samym wprowadzić do katalogu produkty partnerskie (linki partnerskie).
Subskrypcje (dostęp abonamentowy) - funkcjonalność ta pozwala na sprzedaż produktów, do których dostęp opłacany jest abonamentowo. Płatności mogą być pobierane automatycznie z karty płatniczej lub półautomatycznie poprzez wysłanie maila z prośbą o ręczne opłacenie kolejnego okresu.
Możliwość startu kursu z ustaloną datą - pozwala ustalić od kiedy kursanci będą mieć dostęp do treści kursu. Dzięki temu możliwe jest zorganizowanie przedsprzedaży lub startu kursu dla wszystkich kursantów w tym samym czasie.
Możliwość dodawania wariantów cenowych (dla kursów) - funkcjonalność ta pozwala tworzyć różne warianty cenowe kursu i przypisywać do nich różne lekcje decydując tym samym do jakich materiałów ma dostęp kupujący dany wariant.
Możliwość sprzedaży produktów na prezent - pozwala na sprzedaż produktu w formie vouchera, który można przekazać dowolnej osobie.
Możliwość integracji z istniejącym sklepem (WooCommerce, Shoper, Prestashop) - Publigo jest w pełni autonomicznym systemem pozwalającym sprzedawać kursy, produkty cyfrowe i usługi, jednak jeśli jest taka potrzeba, to możliwe jest zintegrowanie Publigo z istniejącym sklepem tak, by zamówienia w nim składane powodowały np. przydzielenie kupującemu dostępu do kursu.
Quizy / Testy wiedzy - są to lekcje dla kursantów w postaci testów do wypełnienia. Test taki może być oceniany automatycznie na bazie zdefiniowanych przez administratora kryteriów lub ręcznie jeśli forma testu tego wymaga. Zdanie testu może determinować możliwość przejścia do dalszej części szkolenia.
Automatyczne certyfikaty - to funkcjonalność, która pozwala zaprojektować i wystawiać automatycznie certyfikaty dla studentów, którzy z powodzeniem ukończą dany kurs. Publigo pozwala na definiowanie wielu szablonów certyfikatów, dzięki czemu każdy z kursów, który oferujesz może mieć inny format certyfikatu końcowego.
Webhooki - pozwalają na wysyłanie informacji o wystąpieniu pewnego zdarzenia w systemie na zewnętrzny adres URL. Obsługiwane zdarzenia to: realizacja zamówienia, ukończenie testu, wystawienie certyfikatu, zapisanie kursanta na kurs oraz ukończenie kursu przez kursanta.
Limity czasowe dla kursów - dzięki tej funkcjonalności dostęp do kursu może być limitowany czasowo np. na 1 rok. Dzięki temu kursant zyskuje motywację do nauki, gdyż wie, ze jego dostęp do materiałów nie jest wieczny. Poza tym administrator ma możliwość wprowadzenia opcji odpłatnego przedłużenia dostępu.
Role - to funkcjonalność pozwalająca udostępniać panel Publigo innym osobom przy jednoczesnym ograniczeniu funkcjonalności do których dana osoba ma dostęp. W Publigo dostępne są następujące role: Menedżer Publigo, Wsparcie Publigo, Księgowy Publigo, Asystent ds. testów i certyfikacji Publigo, Menedżer treści.
Program Partnerski - jest to funkcjonalność, która pozwala wynagradzać partnerów za polecanie produktów sprzedawanych przez administratora platformy Publigo. Możliwe jest zdefiniowanie prowizji (w procentach) oraz ręczne aktywowanie partnerów, którzy mogą promować produkty. Partnerzy otrzymują indywidualne linki prowadzące do sklepu. System dba o rozpoznawanie czy dana transakcja pochodziła od danego partnera i archwizację prowizji.
Przekierowanie po zakupie - to sposób na tzw. sprzedaż krzyżową lub inne formy promocji. Dzięki tej funkcjonalności możliwe jest przekierowanie kupującego po złożeniu zamówienia na wybraną stronę, gdzie może zobaczyć np. specjalne podziękowanie za zakup lub ofertę uzupełniającą, która zwiększy wartość zakupu.
Odzyskiwanie nieopłaconych zamówień - funkcjonalność ta umożliwia dotarcie do osób, które z jakichś względów nie dokończyły płatności za zakupione produkty lub usługi. Dzięki niej Twoja sprzedaż może być większa, gdyż zachęca do dokończenia transakcji osoby, które z jakiegoś powodu nie ukończyły jej składając zamówienie.
Funkcjonalność BUMPów oraz UPSELLi - to kolejny sposób na zwiększenie sprzedaży. Dzięki temu modułowi, można zdefiniować produkty oferowane dodatkowo (BUMP) lub zamiast (UPSELL) tych, które klient ma już w koszyku. Pozwala to szybko zwiększyć wartość koszyka!
Moduł zbierania i publikacji opinii - dzięki temu modułowi możliwe jest zbieranie, moderowanie i publikowanie opinii o zakupionych produktach. Opinie są świetnym narzędziem marketingowym, zachęcającym kolejnych kupujących do nabycia rekomendowanego produktu!
Uproszczona obsługa VAT MOSS (do limitu 10k EUR) - jest to funkcjonalność, dzięki której możliwa jest sprzedaż zagraniczna z pominięciem skomplikowanych rozliczeń podatku VAT. Jeśli limit nie jest przekroczony, VAT dla osób fizycznych nieprowadzących działaności, rozliczany jest w kraju, gdzie prowadzisz firmę. Dla firm wystawiana jest natomiast faktura ze stawką NP oraz adnotacją Odwrotne obciążenie.
Brandowana aplikacja mobilna - jest to aplikacja mobilna pozwalająca na dostęp do Twoich kursów z urządzeń opartych o system Android i iOS. Aplikacja jest brandowana, co oznacza, ze jest ona dostosowana do Twojej marki (nazwa, kolorystyka, logo) i jest dedykowana wyłącznie dla Twoich kursantów.
---
W Publigo znajdziesz również:
- formularz kontaktowy,
- integrację z Zapier,
- panel kursanta,
- blog,
- raporty,
- integracje z systemami analitycznymi (GTM, Pixel Meta, GA4),
- własny CSS oraz możliwość dodania / osadzenia własnych skryptów,
- logi,
- pasek cookies,
- omnibus - najniższa cena,
- eksporty danych tabelarycznych do CSV,
- promowanie na stronie głównej - slider (karuzela) z produktami,
- i wiele innych :)