Jakie są funkcjonalności platformy Publigo?

Opis poszczególnych funkcjonalności dostępnych w oprogramowaniu Publigo
MJ
Michal Jaworski
Updated 3 weeks ago
Ważne!
Dostępność danej funkcjonalności może zależeć od posiadanego pakietu. Szczegółowe porównanie pakietów znajduje się na tej stronie.

Kreator kursów, produktów cyfrowych i usług - pozwala w szybki sposób dodać nowy kurs online, produkt cyfrowy lub usługę. Dodany w ten sposób produkt można od razu sprzedawać lub przejść do zaawansowanej konfiguracji i dopasować ją do własnych potrzeb.

Integracja z systemem płatności - dzięki niej Publigo staje się automatem do przyjmowania płatności od klientów i bezobsługowego przyznawania dostępu do kursu, zakupionego produktu cyfrowego lub odnotowania płatności za usługę. Systemy płatności obsługiwane przez Publigo to: Tpay, PayU, Dotpay, Przelewy24, PayPal, Stripe i Coinbase. Dodatkowo można skorzystać z funkcjonalności przelewu tradycyjnego, dla którego należy ręcznie kontrolować wpłaty i zmieniać status zamówienia.

Integracja z systemem fakturującym - dzięki niej Publigo, po pozytywnym zaksięgowaniu wpłaty z systemu płatności, przekaże dane podane przez klienta przy składaniu zamówienia do wybranego systemu fakturującego. Systemy fakturujące obsługiwane przez Publigo to: Fakturownia, iFirma, wFirma, inFakt oraz Taxe.

Integracja z systemem mailingowym - to wisienka na torcie automatyzacji procesu sprzedaży. Dzięki niej kupujący dany produkt może trafić na wybraną przez Ciebie listę w wybranym systemie mailingowym. Może również zapisać się na newsletter podczas składania zamówienia. Systemy mailingowe obsługiwane przez Publigo to: MailerLite, ActiveCampaign, GetResponse, FreshMail, ConvertKit, MailChimp.

Konfigurowalny, responsywny szablon - nowoczesny i intuicyjny szablon, dostosowany do sprzedaży produktów oraz dostarczania treści cyfrowych. Szerokie możliwości konfiguracyjne pozwalają dostosować jego kolorystykę i układ. Bardziej zaawansowani użytkownicy mogą również korzystać ze styli CSS, które umożliwiają wdrażanie większych zmian.

Kody zniżkowe - podstawowe narzędzi sprzedaży promocyjnej. Kody zniżkowe mogą być zarówno kwotowe jak i procentowe.

Import kursantów - czyli możliwość masowego zapisania kursantów na wybrane kursy za pomocą pliku w formacie CSV. Przydatny, gdy chcesz migrować z innego narzędzia lub Twoje dotychczasowe działania opierały się na tymczasowych rozwiązaniach (np. przy testowaniu czy Twój pomysł w ogóle ma sens).

Generator kodów zniżkowych - umożliwia masowe generowanie kodów zniżkowych w zdefiniowanym formacie (np. 100 unikalnych kodów ze zniżką 10%).

Pakiety - jest to funkcjonalność, która pozwala tworzyć pakiety z wybranych produktów. Np. kurs z konsultacją w pakietowej cenie lub zestaw 5 kursów w ofercie specjalnej.

Klonowanie kursów - pozwala na szybkie utworzenie dokładnej kopii danego kursu, np. aby przeprowadzić eksperyment z inną ceną lub wydzielić edycję kursu.

Śledzenie postępów kursantów - jest to funkcjonalność, która pozwala kursantom odznaczać, który materiał został przez nich przerobiony, dzięki czemu łatwiej jest im nawigować po lekcjach. Również administrator ma wgląd w postępy, dzięki czemu może pomóc studentom, którzy nie radzą sobie z przerabianiem kursu.

Udostępnianie treści z opóźnieniem - zapis na kurs nie musi oznaczać dostępność wszystkich lekcji od razu. Mogą być one automatycznie dostarczane kursantowi, w z góry ustalonych, odstępach czasu. Dzięki temu kursant nie będzie przytłoczony nadmiarem materiału, jego nauka będzie rozłożona w czasie a czas trwania kursu może być kontrolowany przez administratora.

Planowanie promocji cenowych - pozwala na ustalenie kiedy ma się rozpocząć i zakończyć promocja cenowa na dany produkt. Dzięki temu możliwe jest np. zautomatyzowanie promocji w okienku sprzedażowym.

API - dostęp do API pozwala pobierać listę produktów i tworzyć zamównienia z zewnętrznych systemów.

Limit logowań - dzięki tej funkcjonalności, możliwe jest ograniczenie liczby jednocześnie zalogowanych urządzeń na dane konto użytkownika. Logowanie ponad limit powoduje wylogowanie się poprzednich urządzeń, co w praktyce bardzo zniechęca do dzielenia się kontem z innymi użytkownikami.

Powiadomienia dla kursantów - jest to funkcjonalność pozwalająca tworzyć powiadomienia wyświetlane kursantom w ich panelu na specjalnej belce informacyjnej. Dzięki temu możliwe jest łatwe przekazanie informacji organizacyjnych, promocyjnych itp.

Możliwość startu kursu z ustaloną datą - pozwala ustalić od kiedy kursanci będą mieć dostęp do treści kursu. Dzięki temu możliwe jest zorganizowanie przedsprzedaży lub startu kursu dla wszystkich kursantów w tym samym czasie.

Możliwość dodawania wariantów cenowych (dla kursów) - funkcjonalność ta pozwala tworzyć różne warianty cenowe kursu i przypisywać do nich różne lekcje decydując tym samym do jakich materiałów ma dostęp kupujący dany wariant.

Możliwość sprzedaży kursu na prezent - pozwala na sprzedaż kursu w formie vouchera, który można przekazać dowolnej osobie.

Możliwość integracji z istniejącym sklepem (WooCommerce, Shoper, Prestashop) - Publigo jest w pełni autonomicznym systemem pozwalającym sprzedawać kursy, produkty cyfrowe i usługi, jednak jeśli jest taka potrzeba, to możliwe jest zintegrowanie Publigo z istniejącym sklepem tak, by zamówienia w nim składane powodowały np. przydzielenie kupującemu dostępu do kursu.

Quizy / Testy wiedzy - są to lekcje dla kursantów w postaci testów do wypełnienia. Test taki może być oceniany automatycznie na bazie zdefiniowanych przez administratora kryteriów lub ręcznie jeśli forma testu tego wymaga. Zdanie testu może determinować możliwość przejścia do dalszej części szkolenia.

Automatyczne certyfikaty - to funkcjonalność, która pozwala zaprojektować i wystawiać automatycznie certyfikaty dla studentów, którzy z powodzeniem ukończą dany kurs. Publigo pozwala na definiowanie wielu szablonów certyfikatów, dzięki czemu każdy z kursów, który oferujesz może mieć inny format certyfikatu końcowego.

Webhooki - pozwalają na wysyłanie informacji o wystąpieniu pewnego zdarzenia w systemie na zewnętrzny adres URL. Obsługiwane zdarzenia to: realizacja zamówienia, ukończenie testu, wystawienie certyfikatu, zapisanie kursanta na kurs oraz ukończenie kursu przez kursanta.

Limity czasowe dla kursów - dzięki tej funkcjonalności dostęp do kursu może być limitowany czasowo np. na 1 rok. Dzięki temu kursant zyskuje motywację do nauki, gdyż wie, ze jego dostęp do materiałów nie jest wieczny. Poza tym administrator ma możliwość wprowadzenia opcji odpłatnego przedłużenia dostępu.

Role - to funkcjonalność pozwalająca udostępniać panel Publigo innym osobom przy jednoczesnym ograniczeniu funkcjonalności do których dana osoba ma dostęp. W Publigo dostępne są następujące role: Menedżer Publigo, Wsparcie Publigo, Księgowy Publigo, Asystent ds. testów i certyfikacji Publigo, Menedżer treści.

Program Partnerski - jest to funkcjonalność, która pozwala wynagradzać partnerów za polecanie produktów sprzedawanych przez administratora platformy Publigo. Możliwe jest zdefiniowanie prowizji (w procentach) oraz ręczne aktywowanie partnerów, którzy mogą promować produkty. Partnerzy otrzymują indywidualne linki prowadzące do sklepu. System dba o rozpoznawanie czy dana transakcja pochodziła od danego partnera i archwizację prowizji.

Przekierowanie po zakupie - to sposób na tzw. sprzedaż krzyżową lub inne formy promocji. Dzięki tej funkcjonalności możliwe jest przekierowanie kupującego po złożeniu zamówienia na wybraną stronę, gdzie może zobaczyć np. specjalne podziękowanie za zakup lub ofertę uzupełniającą, która zwiększy wartość zakupu.

Ograniczenia liczby jednocześnie zalogowanych urządzeń na to samo konto - dzięki tej funkcjonalności, ograniczysz praktykę dzielenia się jednym kontem przez wiele osób, wykorzystując blokowanie wielokrotnych sesji (ograniczenie liczby zalogowanych urządzeń na to samo konto).

Notatki do kursu - dzięki tej funkcjonalności każdy kursant może tworzyć indywidualne, prywatne notatki przy każdej przerabianej przez niego lekcji. Daje to możliwość wynotowania najważniejszych kwestii, by łatwiej było do nich wrócić w przyszłości.

Odzyskiwanie nieopłaconych zamówień - funkcjonalność ta umożliwia dotarcie do osób, które z jakichś względów nie dokończyły płatności za zakupione produkty lub usługi. Dzięki niej Twoja sprzedaż może być większa, gdyż zachęca do dokończenia transakcji osoby, które z jakiegoś powodu nie ukończyły jej składając zamówienie.

Wyszukiwarka - funkcjonalność ta pozwala łatwe przeszukanie zawartości platformy. Dzięki niej potencjalny klient może szybko odnaleźć interesujący go kurs do zakupu, a kursant lekcje, która w danym momencie go interesuje.
Czy ten artykuł okazał się pomocny?
😞 😐 😃