Przejdź do strony głównej Bazy Wiedzy

Centrum pomocy Publigo

Wpisz poniżej wyszukiwaną frazę

Jak włączyć funkcjonalność odzyskiwania nieopłaconych zamówień?

AM
Ania Muszyńska
Updated 1 year ago
Dzięki tej funkcji z łatwością dotrzesz do osób, które z jakichś względów nie dokończyły płatności za zakupione produkty lub usługi. Jak to działa?

  • W ramach ustawień definiujesz, po jakim czasie system ma wysłać do klienta maila przypominającego o porzuconym zamówieniu.
  • W panelu projektujesz temat i treść wiadomości, która ma zostać wysłana.

Aby włączyć funkcjonalności odzyskiwania nieopłaconych zamówień należy wejść w:

1. Ustawienia --> Główne --> zakładka: Zaawansowane
2. Zaznaczyć opcję: Odzyskiwanie utraconych zamówień
3. Kliknąć: Konfiguruj
4. Ustawić dane
5. Zapisać zmiany
Czy ten artykuł okazał się pomocny?
😞 😐 😃