Przejdź do strony głównej Centrum Pomocy

Centrum pomocy Publigo

Wpisz poniżej wyszukiwaną frazę

Jak uruchomić funkcjonalność odzyskiwania nieopłaconych zamówień?

Zwiększ konwersję i sprzedaż!
AM
Ania Muszyńska
Updated 3 months ago
Funkcja odzyskiwania porzuconych zamówień pozwala Ci na konfigurację automatycznych powiadomień mailowych wysyłanych do użytkowników, którzy dodali produkt do koszyka, uzupełnili formularz zamówienia i przeszli do procesu płatności, który porzucili.

Jakie zalety ma ta funkcja?

Dzięki tej funkcji z łatwością dotrzesz do osób, które z jakichś względów nie dokończyły płatności za zakupione produkty lub usługi. Jak to działa?

  • W ramach ustawień definiujesz, po ilu dniach system ma wysłać do klienta maila przypominającego o niedokończonym zamówieniu.
  • W konfiguratorze funkcji samodzielnie projektujesz temat i treści wiadomości, która ma zostać wysłana.

Jak włączyć tę funkcję?

  • Przejdź do Ustawienia ➔ Główne ➔ Zaawansowane
  • Zaznacz toggle na zielono przy opcji Odzyskiwanie utraconych zamówień
  • Kliknij Konfiguruj, by ustawić szczegóły tej funkcji
  • Na koniec pamiętaj zapisać zmiany!


Jakie są opcje konfiguratora powiadomień?

Z poziomu konfiguratora możesz zdefiniować:
  • po ilu dniach użytkownik ma otrzymać powiadomienie o porzuconym zamówieniu
  • własny temat wiadomości
  • dwa rodzaje treści wiadomości, w zależności od tego, jaki rodzaj i operatora płatności wybrał dany użytkownik:
    • gdy użytkownik rozpoczął proces płatności za pomocą bramki PayU, Tpay lub Przelewy24 - w treści wiadomości możesz użyć shortcode'u, który umożliwi automatyczne generowanie linku do porzuconej płatności, dzięki której kupujący może szybko dokończyć zamówienie;
    • gdy użytkownik wybrał pozostałe sposoby płatności - w treści wiadomości należy podać dane swojej firmy oraz numer konta, na który klient może wykonać przelew tradycyjny.

Przeczytaj jeszcze:



#powiadomienia #odzyskiwanie #zamowienia #porzucone
Czy ten artykuł okazał się pomocny?
😞 😐 😃