Przejdź do strony głównej Centrum Pomocy

Centrum pomocy Publigo

Wpisz poniżej wyszukiwaną frazę

Jak skonfigurować wiadomości wychodzące?

ML
Monika Liga
Updated 10 months ago
Na platformie możemy skonfigurować różne typy rozsyłanych przez system wiadomości automatycznych – zarówno te wysyłane po zakupie, jak i te rozsyłane po założeniu konta.

Gdzie znaleźć ustawienia wiadomości wychodzących?

Aby zmienić ustawienia wiadomości wychodzących:
  • przejdź do Ustawienia ➔ Główne
  • wybierz zakładkę Wiadomości


Jak skonfigurować wiadomość po zakupie?

  • Przejdź do sekcji Wiadomość wysyłana po zakupie,
  • Wprowadź temat oraz nagłówek wiadomości, a następnie przejdź do edytora, klikając przycisk Konfiguruj:
  • W edytorze masz możliwość samodzielnej konfiguracji treści wiadomości. Domyślnie ustawiony jest prosty szablon wiadomości uwzględniający wszystkie istotne informacje, jeśli więc nie chcesz się tym obecnie zajmować - nie musisz tego robić.

    W edytorze wiadomości wysyłanej po zakupie możesz używać znaczników HTML oraz korzystać z tagów, których treść będzie automatycznie dostosowywana w zależności od spełnionych warunków.

    Dostępne tagi to:
    • {download_list} - lista linków do zakupionych kursów
    • {name} - imię kupującego
    • {fullname} - imię i nazwisko kupującego
    • {username} - nazwa użytkownika platformy pod którą zarejestrowany został kupujący
    • {user_email} - email kupującego
    • {date} - data dokonania zakupu
    • {price} - łączna kwota płatności
    • {payment_id} - unikalny identyfikator płatności
    • {receipt_id} - unikalny numer rachunku
    • {payment_method} - metoda płatności
    • {sitename} - nazwa platformy
    • {discount_codes} - lista kodów zniżkowych wykorzystanych przy tej transakcji
    • {ip_address} - adres IP kupującego
    • {generated_discount_codes_details} - lista wygenerowanych kodów zniżkowych ze
    • szczegółami
    • {generated_discount_codes} - lista wygenerowanych kodów zniżkowych odzielonych przecinkami

Jak skonfigurować wiadomość z danymi logowania do platformy?

  • Analogicznie jak w przypadku wiadomości po zakupie, przejdź do sekcji Wiadomość wysyłana po założeniu konta
  • Wprowadź temat wiadomości a następnie przejdź do edytora, klikając przycisk Konfiguruj:
  • Tutaj również możesz korzystać ze znaczników HTML i specjalnych tagów. Lista dostępnych tagów w edytorze wiadomości z danymi logowania to:
    • {firstname} - imię kupującego
    • {login} - nazwa użytkownika platformy pod którą zarejestrowany został kupujący
    • {password} - domyślne hasło kupującego
    • {password_reset_link} - link do ustawienia nowego hasła

W wiadomości wysyłanej po założeniu konta możesz dodać informację, że wysłanie danych logowania nie jest tożsame z przyznaniem dostępu do kursu. Przykładowa informacja:

Uwaga! Otrzymałeś tą wiadomość z danymi dostępowymi, ponieważ najwyraźniej złożyłeś zamówienie, podając niniejszy adres e-mail. W związku z tym nasz system automatycznie utworzył dla Ciebie konto. Nie jest to jednak tożsame z uzyskaniem dostępu do produktu, który otrzymasz dopiero po odnotowaniu przez nas lub nasz system wpłaty (w zależności od rodzaju wybranej płatności).


Ważne!
Jeśli chcemy ustawić w Wiadomości wysyłanej po założeniu konta link do resetu hasła w edytorze wiadomości wklej link: <a href="{password_reset_link}">{password_reset_link}</a>

Przeczytaj jeszcze:



#wiadomości #wychodzące #powiadomienia #potwierdzenie #zakup #komunikat
Czy ten artykuł okazał się pomocny?
😞 😐 😃