Gdzie znaleźć ustawienia wiadomości wychodzących?
Aby zmienić ustawienia wiadomości wychodzących:- przejdź do Ustawienia ➔ Główne
- wybierz zakładkę Wiadomości
Jak skonfigurować wiadomość po zakupie?
- Przejdź do sekcji Wiadomość wysyłana po zakupie,
- Wprowadź temat oraz nagłówek wiadomości, a następnie przejdź do edytora, klikając przycisk Konfiguruj:
- W edytorze masz możliwość samodzielnej konfiguracji treści wiadomości. Domyślnie ustawiony jest prosty szablon wiadomości uwzględniający wszystkie istotne informacje, jeśli więc nie chcesz się tym obecnie zajmować - nie musisz tego robić.
W edytorze wiadomości wysyłanej po zakupie możesz używać znaczników HTML oraz korzystać z tagów, których treść będzie automatycznie dostosowywana w zależności od spełnionych warunków.
Dostępne tagi to:{download_list}
- lista linków do zakupionych kursów{name}
- imię kupującego{fullname}
- imię i nazwisko kupującego{username}
- nazwa użytkownika platformy pod którą zarejestrowany został kupujący{user_email}
- email kupującego{date}
- data dokonania zakupu{price}
- łączna kwota płatności{payment_id}
- unikalny identyfikator płatności{receipt_id}
- unikalny numer rachunku{payment_method}
- metoda płatności{sitename}
- nazwa platformy{discount_codes}
- lista kodów zniżkowych wykorzystanych przy tej transakcji{ip_address}
- adres IP kupującego{generated_discount_codes_details}
- lista wygenerowanych kodów zniżkowych ze- szczegółami
{generated_discount_codes}
- lista wygenerowanych kodów zniżkowych odzielonych przecinkami
Jak skonfigurować wiadomość z danymi logowania do platformy?
- Analogicznie jak w przypadku wiadomości po zakupie, przejdź do sekcji Wiadomość wysyłana po założeniu konta
- Wprowadź temat wiadomości a następnie przejdź do edytora, klikając przycisk Konfiguruj:
- Tutaj również możesz korzystać ze znaczników HTML i specjalnych tagów. Lista dostępnych tagów w edytorze wiadomości z danymi logowania to:
{firstname}
- imię kupującego{login}
- nazwa użytkownika platformy pod którą zarejestrowany został kupujący{password}
- domyślne hasło kupującego{password_reset_link}
- link do ustawienia nowego hasła
W wiadomości wysyłanej po założeniu konta możesz dodać informację, że wysłanie danych logowania nie jest tożsame z przyznaniem dostępu do kursu. Przykładowa informacja:
Uwaga! Otrzymałeś tą wiadomość z danymi dostępowymi, ponieważ najwyraźniej złożyłeś zamówienie, podając niniejszy adres e-mail. W związku z tym nasz system automatycznie utworzył dla Ciebie konto. Nie jest to jednak tożsame z uzyskaniem dostępu do produktu, który otrzymasz dopiero po odnotowaniu przez nas lub nasz system wpłaty (w zależności od rodzaju wybranej płatności).
Ważne!
Jeśli chcemy ustawić w Wiadomości wysyłanej po założeniu konta link do resetu hasła w edytorze wiadomości wklej link: <a href="{password_reset_link}">{password_reset_link}</a>
Przeczytaj jeszcze:
- Jak ustawić przypomnienie o odnowieniu kursu lub płatności?
- Jak utworzyć kod zniżkowy?
- Jak uruchomić generowanie kodów zniżkowych przy zakupie
#wiadomości #wychodzące #powiadomienia #potwierdzenie #zakup #komunikat