Jakie zalety ma ta funkcja?
Dzięki tej funkcji z łatwością dotrzesz do osób, które z jakichś względów nie dokończyły płatności za zakupione produkty lub usługi. Jak to działa?
- W ramach ustawień definiujesz, po ilu dniach system ma wysłać do klienta maila przypominającego o niedokończonym zamówieniu.
- W konfiguratorze funkcji samodzielnie projektujesz temat i treści wiadomości, która ma zostać wysłana.
Jak włączyć tę funkcję?
- Przejdź do Ustawienia ➔ Główne ➔ Zaawansowane
- Zaznacz toggle na zielono przy opcji Odzyskiwanie utraconych zamówień
- Kliknij Konfiguruj, by ustawić szczegóły tej funkcji
- Na koniec pamiętaj zapisać zmiany!
Jakie są opcje konfiguratora powiadomień?
Z poziomu konfiguratora możesz zdefiniować:- po ilu dniach użytkownik ma otrzymać powiadomienie o porzuconym zamówieniu
- własny temat wiadomości
- dwa rodzaje treści wiadomości, w zależności od tego, jaki rodzaj i operatora płatności wybrał dany użytkownik:
- gdy użytkownik rozpoczął proces płatności za pomocą bramki PayU, Tpay lub Przelewy24 - w treści wiadomości możesz użyć shortcode'u, który umożliwi automatyczne generowanie linku do porzuconej płatności, dzięki której kupujący może szybko dokończyć zamówienie;
- gdy użytkownik wybrał pozostałe sposoby płatności - w treści wiadomości należy podać dane swojej firmy oraz numer konta, na który klient może wykonać przelew tradycyjny.
Przeczytaj jeszcze:
- Jak ustawić przypomnienie o odnowieniu kursu lub płatności?
- Jak skonfigurować wiadomości wychodzące?
- Jak skonfigurować koszyk zakupowy?
#powiadomienia #odzyskiwanie #zamowienia #porzucone