Przejdź do strony głównej Centrum Pomocy

Centrum pomocy Publigo

Wpisz poniżej wyszukiwaną frazę

Integracja z PayU

KC
Kasia Chossa
Updated 2 weeks ago

Zanim zaczniesz integrację

Zanim przejdziesz do integracji, upewnij się, że masz poprawnie ustawione podstawowe opcje w zakładce Ustawienia ➝ Główne ➝ Sposoby płatności. To ważne, żeby wszystko działało prawidłowo - od domyślnego sposobu płatności po tryb testowy i wyświetlanie metod płatności w formie ikon lub opisów.

Sprawdź najpierw ten artykuł: https://poznaj.publigo.pl/articles/216827-konfiguracja-bramek-patnoci


PayU

  • Id punktu płatności (pos_id) - wprowadź Id punktu płatności (pos_id). Znajdziesz go w panelu administracyjnym Pay U -> Płatności elektroniczne -> Moje sklepy -> Punkty płatności
  • Drugi klucz (MD5) - wprowadź drugi klucz (MD5). Znajdziesz go w panelu administracyjnym PayU -> Płatności elektroniczne -> Moje sklepy -> Punkty płatności
  • Środowisko PayU API - wybierz środowisko PayU API. Pamiętaj, że każde środowisko ma swoje klucze, które trzeba zmienić
  • Płatności cykliczne - zaznacz jeżeli chcesz, aby klient mógł dokonywać płatności cyklicznych za pośrednictwem karty bankowej, przelewu online, bądź zaznacz oba. 
  • Włącz możliwość zmiany karty - zaznacz, jeśli chcesz, by klient mógł dokonać samodzielnej zmiany karty płatniczej
  • Włącz tryb diagnostyczny - zaznacz, jeżeli chcesz gromadzić dodatkowe informacje
  • Nazwa metody płatności - dowolna nazwa metody płatności.
  • BLIK na stronie Zamówienie - włącz możliwość bezpośredniej płatności BLIKiem
Ważne!
Jeśli nie otrzymujesz informacji o powodzeniu transakcji ze sklepu, a pieniądze są księgowane na koncie - problem stanowi niepełna aktywacja konta.
Ważne!
Do prawidłowego działania płatności wystarczy uzupełnić pole: Id punktu płatności (pos_id) i Drugi klucz (MD5), pozostałe pola zostawiamy puste.
Czy ten artykuł okazał się pomocny?
😞 😐 😃