Przejdź do strony głównej Centrum Pomocy

Centrum pomocy Publigo

Wpisz poniżej wyszukiwaną frazę

Jak połączyć platformę z aplikacją mobilną Publigo?

KC
Kasia Chossa
Updated 4 days ago
Jeśli masz platformę w Publigo (pakiet PRO w Publigo GO), możesz połączyć ją z aplikacją mobilną. Dzięki temu Twoi klienci zyskają wygodny dostęp do zakupionych kursów i produktów bezpośrednio na telefonie.
 

Jak połączyć platformę z aplikacją?

To bardzo proste – wystarczy kilka kroków w panelu administracyjnym Twojej platformy i aplikacji. Zobacz, jak to zrobić krok po kroku

1. Włącz moduł aplikacji mobilnej - instrukcja dla administratora platformy

  • Przejdź do Ustawienia → Główne → Włącz moduły
  • W sekcji Komunikacja aktywuj opcję Aplikacja mobilna


Od tego momentu użytkownicy mogą połączyć się z aplikacją.

Po wykonaniu tego kroku przez administratora, kolejne działania leżą już po stronie kursanta. Osoba, która chce korzystać z aplikacji Publigo, musi ją zainstalować i połączyć z odpowiednią platformą.

2. Wygeneruj kod połączenia - instrukcja dla kursanta

Po aktywacji tej opcji, w zakładce Moje konto pojawi się nowa sekcja: Aplikacja mobilna.
Znajdziesz tam dwa przyciski lub kody QR (w zależności od urządzenia), umożliwiające pobranie aplikacji ze sklepu Google lub App Store.
Następnie kliknij znajdujący się poniżej przycisk Wygeneruj kod – to specjalny kod służący do połączenia platformy z apką

Po kliknięciu pojawi się kod. Uwaga! Kod jest ważny przez 10 minut.


3. Dodaj platformę w aplikacji

  • Otwórz aplikację Publigo na telefonie.

  • Kliknij Dodaj pierwszą platformę

  • Wprowadź adres Twojej platformy (czyli to, co widzisz w pasku przeglądarki po wejściu na stronę logowania) oraz kod połączenia (ten wygenerowany chwilę wcześniej w zakładce "Moje konto")

  • Kliknij Dodaj platformę

Gotowe! Od tej pory możesz korzystać z platformy poziomu aplikacji mobilnej.

Czy ten artykuł okazał się pomocny?
😞 😐 😃