Jak włączyć?
Przejdź do Włącz moduły → Produkty fizyczne.
Kliknij Konfiguruj.
Wybierz typ dostawy: InPost.
Skonfiguruj stawki i dostępne metody dostawy.
Jak wygenerować plik do InPost Managera?
Przejdź do Sprzedaż → Dostawy – InPost.
Kliknij pierwszy przycisk Eksportuj na potrzeby InPost.
Pobierz plik CSV.
Uwaga: W tabeli znajdują się dwa przyciski – tylko pierwszy generuje plik w formacie zgodnym z wymaganiami InPost Managera.
Jak zaimportować plik do InPost Managera?
Podczas importu w InPost Managerze ustaw:
Czy ma nagłówki: Tak (w pierwszej linii)
Separator kolumn: Średnik
;
Jak działa eksport?
System eksportuje 100 najstarszych zamówień, które nie zostały jeszcze zaimportowane.
Pozostałe zamówienia będą uwzględnione przy kolejnym eksporcie.
Jeśli plik się nie importuje, sprawdź:
Czy został wygenerowany z poprawnego miejsca
Czy zawiera adres e-mail w pierwszej kolumnie
Czy ma poprawny separator
Czy Twoja przeglądarka nie blokuje pobierania
Mapka paczkomatów – jak dodać?
Aby klienci mogli wybrać paczkomat z mapki podczas składania zamówienia, potrzebujesz specjalnego kodu dostępu (tzw. tokena do mapki paczkomatów - token API ShipX ).
Ten kod pobierzesz w swoim koncie InPost, w sekcji dotyczącej integracji (Geowidget).📘 Na stronie InPost znajdziesz instrukcję krok po kroku (plik PDF):
👉 https://inpost.pl/integracja-z-inpost
Token do mapki generuje się w kroku 10–12 instrukcji.
Po wygenerowaniu należy go dodać w Publigo, w ustawieniach metody dostawy.
Co z gabarytem MINI?
Gabaryt MINI jest dostępny tylko w aplikacji mobilnej InPost.
Aplikacja mobilna InPost nie obsługuje importu plików CSV.
Takie przesyłki należy nadawać ręcznie z poziomu aplikacji.
Ważne!
Integracja z InPost dostępna jest w Publigo GO w wersji PRO.