Jeśli chodzi o strony sprzedażowe to polecamy utrzymywanie stosunkowo prostej struktury, by nie odciągała wzroku i nie dekoncentrowała potencjalnego kupującego. Zalecamy więc nie stosowanie elementów ruchomych oraz grafik, które w dużej mierze mogą spowodować efekt odwrotny od oczekiwanego.
Publigo w wersji GO posiada zabudowany moduł o nazwie Gutenberg. Pozwala on na dość spore modyfikacje graficzne, aczkolwiek zdajemy sobie sprawę z tego, że nie każdy może się z ww. Gutenbergiem dobrze czuć.
Alternatywa to zewnętrzny landing page, który może odsyłać do koszyka Publigo, dodając do niego konkretny produkt. Przykładem są Landingi.pl.
Można też pokusić się o migracje do wersji BOX Publigo, gdzie możemy doinstalowywać różnego rodzaju rozszerzenia wordpressowe, które urozmaicają możliwości customizacji wyglądu strony. Należy jednak liczyć się z tym, że nie każde rozszerzenie musi dobrze współpracować z Publigo. Chodzi o to, że opracowują je zewnętrzne firmy i my nie mamy wpływu na to, co zmieniają w kodzie.
Mamy wielu Klientów, którzy korzystają z każdego z powyższych rozwiązań. Wszystko zależy od indywidualnych potrzeb.
Tworzenie landing page
AM
Ania Muszyńska
Updated 1 year ago
Czy ten artykuł okazał się pomocny?
😞
😐
😃