Jeśli używasz różnych kanałów komunikacji w trakcie promocji i chcesz wiedzieć, które są skuteczne i generują sprzedaż w ramach programu partnerskiego, to możesz do każdego linka partnerskiego przypisać nazwę kampanii.
Przykład:
1. Twój link partnerski to: https://mojastrona.pl/?afp=d62e85
2. By śledzić skuteczność kampanii, na końcu linka należy dodać: &afp-campaign=nazwa-kampanii
3. Ostatecznie taki link powinien wyglądać następująco: https://mojastrona.pl/?afp=d62e85&afp-campaign=nazwa-kampani
Od tego momentu na stronie Moje konto w sekcji Program Partnerski - Prowizje możesz sprawdzić, z której kampanii było najwięcej poleceń, ponieważ znajdziesz tam dedykowaną kolumnę o nazwie Kampania:
Linki partnerskie, które wygenerowały sprzedaż i nie posiadały rozszerzenia kampanii, pozostawią pola w kolumnie Kampania pustymi.
Należy pamiętać też o tym, że w Programie partnerskim odnotowywana jest sprzedaż po kliknięciu ostatniego z linków, który przyczynił się do wygenerowania sprzedaży przed upływem 30 dni.
Oznacza to, że jeśli klient kliknął najpierw w link z rozszerzeniem kampanii, a potem w taki bez rozszerzenia kampanii lub w ogóle w link innego partnera to znaczenie ma ten ostatni.