Przejdź do strony głównej Bazy Wiedzy

Centrum pomocy Publigo

Wpisz poniżej wyszukiwaną frazę

Jak śledzić kampanie w programie partnerskim?

AM
Ania Muszyńska
Updated 3 months ago

Jeśli używasz różnych kanałów komunikacji w trakcie promocji i chcesz wiedzieć, które są skuteczne i generują sprzedaż w ramach programu partnerskiego, to możesz do każdego linka partnerskiego przypisać nazwę kampanii.


Przykład:


1. Twój link partnerski to: https://mojastrona.pl/?afp=d62e85

2. By śledzić skuteczność kampanii, na końcu linka należy dodać: &afp-campaign=nazwa-kampanii

3. Ostatecznie taki link powinien wyglądać następująco: https://mojastrona.pl/?afp=d62e85&afp-campaign=nazwa-kampani


Od tego momentu na stronie Moje konto w sekcji Program Partnerski - Prowizje możesz sprawdzić, z której kampanii było najwięcej poleceń, ponieważ znajdziesz tam dedykowaną kolumnę o nazwie Kampania:


Linki partnerskie, które wygenerowały sprzedaż i nie posiadały rozszerzenia kampanii, pozostawią pola w kolumnie Kampania pustymi.


Należy pamiętać też o tym, że w Programie partnerskim odnotowywana jest sprzedaż po kliknięciu ostatniego z linków, który przyczynił się do wygenerowania sprzedaży przed upływem 30 dni.
Oznacza to, że jeśli klient kliknął najpierw w link z rozszerzeniem kampanii, a potem w taki bez rozszerzenia kampanii lub w ogóle w link innego partnera to znaczenie ma ten ostatni. 

Czy ten artykuł okazał się pomocny?
😞 😐 😃