Złote Zasady Wsparcia

AM
Ania Muszyńska
Updated 4 months ago
Zależy nam na Twoim sukcesie i czujemy się jego częścią mogąc dostarczać Ci rozwiązań, które Cię wspierają od strony technicznej. To nas napędza do działania.

Obsługa narzędzi informatycznych wiąże się z wieloma wyzwaniami, poczynając od konieczności odnalezienia się w ich obsłudze, po napotkanie skomplikowanych sytuacji, których możesz nie rozumieć nie będąc specjalistą od programowania i serwerów. Rozumiemy to, dlatego jesteśmy tu by Ci pomóc.

Abyśmy mogli udzielić Ci pomocy, prosimy o przestrzeganie poniższych zasad, które sprawią, że nasze działania będą jak najbardziej efektywne i skoncentrowane na rozwiązaniu napotkanej przez Ciebie sytuacji:

1. Pamiętaj, że po drugiej stronie ekranu monitora również znajdują się ludzie, dlatego nie akceptujemy wypowiedzi nacechowanych agresją, wulgaryzmami i postawą roszczeniową. Wyobraź sobie, że rozmawiasz z bliską Ci osobą – my również mamy uczucia i emocje, a ponieważ naszym celem jest udzielenie wsparcia, to nie chcemy by wpływały one na nasze działania.

2. Pomocy udzielamy mailowo. Nie każde zgłoszenie jesteśmy w stanie rozwiązać natychmiast, często musimy zwrócić się z zapytaniem do kolejnej linii wsparcia (osoby z wiekszą wiedza techniczną, programiści). Tym samym, gdy prosimy Cię o przesłanie szczegółowych informacji, to naszą jedyną intencją jest udzielenie jak najbardziej precyzyjnej odpowiedzi, która wymaga konsultacji z naszej strony ze specjalistami.

3. Staramy się zawsze znaleźć dla Ciebie najlepsze rozwiązanie. Gdy jest ich kilka, możliwe, że otrzymasz kilka propozycji do wyboru. Czasem jednak rozwiązanie leży poza zasięgiem naszego wpływu. Nie lubimy przerzucać się tematami np. z hostingodawcą i gdy prosimy o przekierowanie zapytania do innego podmiotu, to znaczy, że nasze możliwości się wyczerpały i po prostu nie jesteśmy w stanie Ci pomóc bez udziału strony trzeciej. Czasem, może się też zdarzyć, że po prostu nie chcesz zastosować zaproponowanego rozwiązania – jeśli nie mamy alternatywy, to niestety nie możemy zrobić nic więcej.


Czy ten artykuł okazał się pomocny?
😞 😐 😃