Przejdź do strony głównej Bazy Wiedzy

Centrum pomocy Publigo

Wpisz poniżej wyszukiwaną frazę

Dotpay – płatności mają status “W toku”

ML
Monika Liga
Updated 9 months ago

Jeśli po zakupie status transakcji jest oznaczony, jako “W Toku” należy:

1. Zalogować się do Dotpay i dodać ustawienia, tak jak poniżej:

– w starym panelu Dotpay: w zakładce Ustawienia -> Parametry URLC zaznaczyć opcję Zezwól na przyjęcie parametru URLC z zewnętrznego serwisu;
– w nowym panelu Dotpay: w zakładce Ustawienia odznaczyć opcję Blokuj zewnętrzny urlc oraz jeśli domena nie ma aktywnego certyfikatu SSL również opcje HTTPS verify i SSL certificate verify;
– w zakładce Ustawienia -> Konfiguracja sklepu -> Edycja zmienić wersję API na legacy;

2. Napisać do Dotpay z prośbą, aby wyłączyli sprawdzanie chk.
Czy ten artykuł okazał się pomocny?
😞 😐 😃