Przejdź do strony głównej Bazy Wiedzy

Centrum pomocy Publigo

Wpisz poniżej wyszukiwaną frazę

Jak dodać tagi i kategorie?

ML
Monika Liga
Updated 55 minutes ago
Tagi i kategorie to ważny element strategii zarządzania asortymentem, który może przyczynić się do zwiększenia sprzedaży i poprawy doświadczenia zakupowego klientów. Przede wszystkim:

  • ułatwiają nawigację - pomagają klientom łatwiej znaleźć produkty, które ich interesują. Dzięki nim mogą szybko przeglądać różne sekcje lub używać funkcji wyszukiwania w celu znalezienia produktów z określonej kategorii lub związanych z danym tagiem;
  • wzmacniają SEO - dodawanie tagów i kategorii do produktów może poprawić widoczność sklepu online w wynikach wyszukiwania. Wyszukiwarki internetowe, takie jak Google, mogą indeksować te tagi i kategorie, co zwiększa szanse na to, że strona sklepu zostanie wyświetlona w wynikach wyszukiwania dla określonych fraz kluczowych;
  • podnoszą konwersję - precyzyjne tagowanie produktów może pomóc w zwiększeniu konwersji poprzez kierowanie klientów do produktów, które są dla nich najbardziej odpowiednie i interesujące.

W Publigo możesz dodawać tagi oraz kategorie i przypisywać je do kursu. Co ważne, możesz przypisać nawet kilkanaście tagów i kategorii do jednego produktu!


Jak dodać kategorię lub tagi?

  • Przejdź do zakładki Tagi produktowe lub Kategorie prod.
  • Dodaj nazwę tagu / kategorii i uproszczoną nazwę
  • Zapisz zmiany!
 
Następnie przejdź do przypisania odpowiednich kategorii i tagów do produktu.

Aby przypisać odpowiedni tag lub kategorię do kursu:

  • Przejdź do karty Kursy i kliknij w nazwę produktu, by edytować wybrany kurs
  • W sekcji Podstawowe ➔ Umiejscowienie znajdź pole Kategorie i Tagi, kliknij Konfiguruj, by je przypisać.


Przeczytaj jeszcze:



#tagi #kategorie #sortowanie
Czy ten artykuł okazał się pomocny?
😞 😐 😃