- ułatwiają nawigację - pomagają klientom znaleźć produkty, które ich interesują. Dzięki nim mogą szybciej znaleźć produktów z określonej kategorii lub związanych z danym tagiem;
- wzmacniają SEO - dodawanie tagów i kategorii do produktów może poprawić widoczność sklepu online w wynikach wyszukiwania. Wyszukiwarki internetowe, takie jak Google, mogą indeksować te tagi i kategorie, co zwiększa szanse na to, że strona sklepu zostanie wyświetlona w wynikach wyszukiwania dla określonych fraz kluczowych;
- podnoszą konwersję - precyzyjne tagowanie produktów może pomóc w zwiększeniu konwersji poprzez kierowanie klientów do produktów, które są dla nich najbardziej odpowiednie i interesujące.
Jak dodać kategorię lub tagi?
- Przejdź do zakładki Tagi produktowe lub Kategorie produktowe
- Dodaj nazwę tagu / kategorii i uproszczoną nazwę
- Zapisz zmiany!
Następnie przejdź do przypisania odpowiednich kategorii i tagów do produktu.
Aby przypisać odpowiedni tag lub kategorię do kursu:
- Przejdź do karty Kursy i kliknij w nazwę produktu, by edytować wybrany kurs
- W sekcji Podstawowe ➔ Umiejscowienie znajdź pole Kategorie i Tagi, kliknij Konfiguruj, by je przypisać.
Przeczytaj jeszcze:
#tagi #kategorie #sortowanie