Przejdź do strony głównej Bazy Wiedzy

Centrum pomocy Publigo

Wpisz poniżej wyszukiwaną frazę

Jak skonfigurować wiadomości wychodzące?

ML
Monika Liga
Updated 2 weeks ago
Na platformie możemy skonfigurować różne typy rozsyłanych przez system wiadomości automatycznych – zarówno te wysyłane po zakupie, jak i te rozsyłane po założeniu konta.

Gdzie znaleźć ustawienia wiadomości wychodzących?

Aby zmienić ustawienia wiadomości wychodzących:
  • przejdź do Ustawienia ➔ Główne
  • wybierz zakładkę Wiadomości


Jak skonfigurować wiadomość po zakupie?

  • Przejdź do sekcji Wiadomość wysyłana po zakupie,
  • Wprowadź temat oraz nagłówek wiadomości a następnie przejdź do edytora, klikając przycisk Konfiguruj:
  • W edytorze masz możliwość samodzielnej konfiguracji treści wiadomości. Domyślnie ustawiony jest prosty szablon wiadomości uwzględniający wszystkie istotne informacje, jeśli więc nie chcesz się tym obecnie zajmować - nie musisz tego robić.

    W edytorze wiadomości wysyłanej po zakupie możesz używać znaczników HTML oraz korzystać z tagów, których treść będzie automatycznie dostosowywana w zależności od spełnionych warunków.

    Dostępne tagi to:
    • {download_list} - lista linków do zakupionych kursów
    • {name} - imię kupującego
    • {fullname} - imię i nazwisko kupującego
    • {username} - nazwa użytkownika platformy pod którą zarejestrowany został kupujący
    • {user_email} - email kupującego
    • {date} - data dokonania zakupu
    • {price} - łączna kwota płatności
    • {payment_id} - unikalny identyfikator płatności
    • {receipt_id} - unikalny numer rachunku
    • {payment_method} - metoda płatności
    • {sitename} - nazwa platformy
    • {discount_codes} - lista kodów zniżkowych wykorzystanych przy tej transakcji
    • {ip_address} - adres IP kupującego
    • {generated_discount_codes_details} - lista wygenerowanych kodów zniżkowych ze
    • szczegółami
    • {generated_discount_codes} - lista wygenerowanych kodów zniżkowych odzielonych przecinkami

Jak skonfigurować wiadomość z danymi logowania do platformy?

  • Analogicznie jak w przypadku wiadomości po zakupie, przejdź do sekcji Wiadomość wysyłana po założeniu konta
  • Wprowadź temat wiadomości a następnie przejdź do edytora, klikając przycisk Konfiguruj:
  • Tutaj również możesz korzystać ze znaczników HTML i specjalnych tagów. Lista dostępnych tagów w edytorze wiadomości z danymi logowania to:
    • {firstname} - imię kupującego
    • {login} - nazwa użytkownika platformy pod którą zarejestrowany został kupujący
    • {password} - domyślne hasło kupującego
    • {password_reset_link} - link do ustawienia nowego hasła

W wiadomości wysyłanej po założeniu konta możesz dodać informację, że wysłanie danych logowania nie jest tożsame z przyznaniem dostępu do kursu. Przykładowa informacja:

Uwaga! Otrzymałeś tą wiadomość z danymi dostępowymi, ponieważ najwyraźniej złożyłeś zamówienie, podając niniejszy adres e-mail. W związku z tym nasz system automatycznie utworzył dla Ciebie konto. Nie jest to jednak tożsame z uzyskaniem dostępu do produktu, który otrzymasz dopiero po odnotowaniu przez nas lub nasz system wpłaty (w zależności od rodzaju wybranej płatności).


Ważne!
Jeśli chcemy ustawić w Wiadomości wysyłanej po założeniu konta link do resetu hasła w edytorze wiadomości wklej link: <a href="{password_reset_link}">{password_reset_link}</a>

Przeczytaj jeszcze:



#wiadomości #wychodzące #powiadomienia #potwierdzenie #zakup #komunikat
Czy ten artykuł okazał się pomocny?
😞 😐 😃