Przejdź do strony głównej Bazy Wiedzy

Centrum pomocy Publigo

Wpisz poniżej wyszukiwaną frazę

Wiadomości wysyłane po zakupie

ML
Monika Liga
Updated 4 months ago
Na platformie możemy skonfigurować różne typy rozsyłanych przez system wiadomości automatycznych – zarówno te wysyłane po zakupie, jak i te rozsyłane po założeniu konta.


Aby modyfikować wiadomości należy:

  • Wejść w Ustawienia --> Główne
  • Wejść w zakładkę: Wiadomości
  • Sekcja: Wiadomości zewnętrzne
  • Zmodyfikować treść i zapisać zmiany

Dostępne są następujące ustawienia:

  • Nazwa nadawcy – nazwa ta pojawi się w wiadomościach email, które otrzymają klienci.
  • Email nadawcy – jest to email, z którego klienci będą otrzymywać wiadomości. Uwaga: wpisanie tu nieistniejącego adresu lub adresu z innej domeny niż platforma może powodować problemy z dostarczalnością maili. Zaleca się dodatkowe uwierzytelnianie opisane w dalszej części instrukcji.
  • Temat wiadomości wysyłanej po zakupie – jest to tytuł wiadomości, która zostanie wysłana do klienta, gdy jego płatność zostanie zaksięgowana.
  • Nagłówek wiadomości wysyłanej po zakupie – jest to nagłówek wiadomości, która zostanie wysłana do klienta, gdy jego płatność zostanie zaksięgowana.
  • Wiadomość wysyłana po zakupie – jest to treść wiadomości, która zostanie wysłana do klienta, gdy jego płatność zostanie zaksięgowana. Możliwe jest używanie dynamicznych tagów, których lista znajduje się pod formularzem edycji treści wiadomości.
  • Temat wiadomości wysyłanej po założeniu konta – jest to tytuł wiadomości, która zostanie wysłana do klienta, gdy po raz pierwszy złoży zamówieni w systemie. W tym samym momencie system tworzy dla takiej osoby konto i wysyła dane logowania.
  • Wiadomość wysyłana po założeniu konta – jest to treść wiadomości, która zostanie wysłana do klienta, gdy zostanie założone dla niego konto. Możliwe jest używanie dynamicznych tagów, których lista znajduje się pod formularzem edycji treści wiadomości.
  • Adresy email do powiadomień – adresy, na które będą wysyłane powiadomienia o sprzedaży.
  • Powiadomienie administratora – można wyłączyć powiadamianie administratora o sprzedaży, ustawić powiadomienie dla zamówień z komentarzami lub do wszystkich zamówień.

W wiadomości wysyłanej po założeniu konta możesz dodać informację, że wysłanie danych logowania nie jest tożsame z przyznaniem dostępu do kursu. Przykładowa informacja:

Uwaga! Otrzymałeś tą wiadomość z danymi dostępowymi, ponieważ najwyraźniej złożyłeś zamówienie, podając niniejszy adres e-mail. W związku z tym nasz system automatycznie utworzył dla Ciebie konto. Nie jest to jednak tożsame z uzyskaniem dostępu do produktu, który otrzymasz dopiero po odnotowaniu przez nas lub nasz system wpłaty (w zależności od rodzaju wybranej płatności).


Ważne!

Jeśli chcemy ustawić w Wiadomości wysyłanej po założeniu konta link do resetu hasła wchodzimy w tryb tekstowy i wklejamy link: <a href="{password_reset_link}">{password_reset_link}</a>

Czy ten artykuł okazał się pomocny?
😞 😐 😃